Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Het moet beter met de klantgerichtheid in Nederland. Het doel moet zijn om de verwachting van de klant steeds te overtreffen. Maar hoe doe je dat ? En hoe zorg je ervoor dat alle medewerkers zich klantgericht gedragen ? Klanten komen altijd van rechts! is een zeer praktisch boek over klantgerichte vriendelijkheid welke zeker niet alleen bestemd is voor de manager. Het boek is opgesplitst in twee delen, waarbij het ene deel bestemd is voor de manager en het andere voor de medewerker. Uiteraard staat het je vrij het hele boek te lezen. Het boek is interactief, helder en herkenbaar geschreven met voorbeelden, opdrachten en concrete tips. De opdrachten kun je als leidinggevende tijdens teamsessies behandelen, met als doel de neuzen dezelfde richting op te krijgen. Met een voorwoord van Egbert Jan van Bel.Maria Boelens is een ondernemer met absolute passie voor de klant. Ze heeft jarenlange ervaring in de detailhandel en financiële wereld als adviseur, leidinggevende en coach. Maria geeft lezingen, workshops en coacht on the job.Bron : http://www.academicservice.nl
658.8 --- klantgerichtheid --- ondernemen --- personeel --- retail --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Business 2014 --- klantvriendelijkheid --- Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Sales management --- Klachtenbehandeling --- Psychologie van de consument --- Persoonlijke verkoop --- Salesmanagement --- Consumentenpsychologie
Choose an application
In iedere samenwerkingsrelatie nemen we tegenstellingen, meningsverschillen en verschillende belangen en doelen waar. Het is van belang om op een soepele manier om te gaan met tegenstellingen. Iedere organisatie is gebaat bij goede samenwerkingsrelaties, want alleen dan kunnen gezamenlijke doelstellingen worden gerealiseerd. Dit boek gaat in op een aantal verschillende situaties waarin er sprake is van tegenstellingen en conflicten. Dat kan variëren van vergaderen en overleggen tot klachtenbehandeling en het geven en ontvangen van kritiek. Bij het omgaan met tegenstellingen is echter niet alleen wat we zeggen van belang, maar ook de manier waarop we dat doen. Ook hier wordt aandacht aan besteed.
planning werkvloer --- werkhoudingsproblemen --- Organization theory --- conflicthantering --- klachtenbehandeling --- Mass communications --- 695 Communicatie --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie; Nederlands --- #KVHA:Conflicthantering --- 367.1 --- bedrijfspsychologie --- kritiek --- onderhandelen --- communicatie --- conflictcommunicatie --- Nederlands 843 --- Conflicthantering --- bedrijfscommunicatie --- bedrijfspsychologie - sociologie --- Stijlleer --- Conflicten --- Managementvaardigheden --- Personeelsmanagement --- Teamwerk --- ondernemingen --- ondernemingen. --- Ondernemingen. --- PXL-Business 2014 --- organisatiekunde --- conflictmanagement
Choose an application
Zonder in technische details te vervallen, geeft dit boek aan niet-juridisch geschoolde lezers de noodzakelijke inzichten om, in versterkt vertrouwen, zorg voor de gezondheid te geven en te ontvangen.
Gezondheidsrecht --- Medische ethiek --- Bioethanol --- Kunstmatige inseminatie --- Embryotransplantatie --- Informed consent --- Inzagerecht --- Wilsonbekwaamheid --- Gedwongen opname (dwangbehandeling) --- Verzekeringsgeneeskunde (medische keuring) --- Arbeidsgeneeskunde (bedrijfsgeneeskunde) --- Mst (medisch schooltoezicht) --- Orgaandonor (donor) --- patiëntenrecht (gez) --- medische ethiek (gez) --- 614.253.83 --- Rechten en plichten van patiënten. Verantwoordelijkheid van de arts voor de behandeling. Veronachtzaming van de patiënt. Nalaten van behandeling. Afwijzing van behandeling --- Bio-ethiek --- Bioethics. --- Ethics, Medical. --- Legislation, Medical. --- Jurisprudence. --- Academic collection --- bio-ethiek (medische, biomedische ethiek, bio-ethische aspecten) --- recht (wetgeving, rechtspraak, rechtsbeginselen, juridische aspecten, aansprakelijkheid) --- Recht --- Patiëntenrecht --- Preventie --- Geestelijke gezondheidszorg --- België --- Eerstelijnsgezondheidszorg --- Toxicomanie (verslaving) --- Palliatieve zorgen (terminale zorgen) --- Euthanasie --- Research (onderzoek) --- Beroepsgeheim --- Privacy --- Klachtenbehandeling --- 601.7 --- ethiek --- patiëntenrecht --- Constitutional Law --- Court Decision --- Law --- Legal Aspects --- Legal Obligations --- Legal Status --- State Interest --- Litigation --- Medical Jurisprudence --- Aspect, Legal --- Aspects, Legal --- Constitutional Laws --- Court Decisions --- Decision, Court --- Decisions, Court --- Interest, State --- Interests, State --- Jurisprudence, Medical --- Law, Constitutional --- Laws --- Laws, Constitutional --- Legal Aspect --- Legal Obligation --- Litigations --- Obligation, Legal --- Obligations, Legal --- State Interests --- Status, Legal --- Defamation --- Lawyers --- Medical Ethics --- Medicine --- Professionalism --- Bioethics --- Biomedical Ethics --- Health Care Ethics --- Ethics, Biomedical --- Ethics, Health Care --- Ethics, Medical --- Ethicists --- Medical Legislation --- bioéthique (éthique médicale, biomédicale, aspects bioéthiques) --- droit (aspects juridiques, législation, jurisprudence, principes de droit, responsabilité) --- ethics --- legislation & jurisprudence --- bio-ethiek --- recht --- Professional ethics. Deontology --- gezondheidszorg --- Medical law --- Hygiene. Public health. Protection --- Belgium --- Legislation, Medical --- Jurisprudence
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|